fredag 1 juni 2012

Frånvarande

I onsdags var jag med och firade en jobbarkompis som fyllt år,trevligt men jag tömde mitt konto på energi och är lite smått förvirrad just nu Min inspiration till att skriva blir som bortblåst när det blir mycket omkring, hinner inte med att samla ihop mig själv. Tappar fokus även i tal, tappar bort ord eller så blir det fel ord, ja ibland är det svårt att få ihop en dag..

Yoga helg väntar. Metodik står på schemat. Hmm det blir intressant när jag är så förvirrad..



Lite lunch sen är det dax att åka
Ha en bra helg alla fina!!

Kram Lotta 


4 kommentarer:

  1. ja, du min vän. Känner igen det där så väl. Tappar ord, säger fel ord. Känner inte igen ord. Tom i huvudet när jag letar ord för att beskriva det jag vill säga. Svårt att vara lärare när detta händer och det har hänt mig ofta och mycket. Elever med stort tålamod, hjälpsamhet och förståelse är ett plus då. Jag har haft turen att ha sådana. Men nu får vi se hur framtiden blir... oviss.. kram på dig och ha en skön helg. kram

    SvaraRadera
  2. Lotta jag sitter just och skriver på en uppsats...den känns bara förvirrande...Ha det så skönt på din yoga-helg! Kram

    SvaraRadera
  3. Ha en bra helg.
    Kram Mimmi. >3

    SvaraRadera
  4. Hoppas verkligen att du får en underbar helg och kan tanka lite energi! En stor kram till dig

    SvaraRadera

Tack för att ni tog er tid att skriva några ord.....
Kram Lotta