torsdag 1 augusti 2013

Tänk att man aldrig lär sig

I söndags så gick jag fram som en tornado i trädgården kunde inte hejda min iver, ville inte vänta på att mannen skulle måla klart. Jag tänkte att nu är jag så pigg funkar det nog bra.Jag  sveps in i ett flöde som gör att jag har svårt att sluta. Varningsklockarna fanns där men det var så kul så jag struntade i att lyssna.

Har inte återhämtat mig ännu så allt går sakta just nu men lite mer luft i trädgården. Svårt med balansen ibland..




Jag hänger  lite på sned för tillfället men det rätar alltid upp sig

Kram Lotta 



12 kommentarer:

  1. Det är en konst att kunna lyssna på kroppen. Men ibland är det så roligt det man håller på med så man struntar i att lyssna, så är det bra, konstigt nog.
    Kram
    //bara anna
    annacecar.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Det är ju just det där med balansen=))
    Ibland är det lätt att glömma bort i stundens iver. Det är jag en mästare på!

    Hoppas att det snart känns bättre för dig.
    Stor kram Hannis

    SvaraRadera
  3. Så härligt att ha en trädgård att pyssla i. Du verkar ha haft en mysig semester även om den blev lite för jobbig för dig. Hoppas du hämtat dig nu!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Lätt hänt Lotta, att ryckas med och ta i för mkt. Men visst är det en alldeles underbar tid att vistas i trädgården! Önskar dig en fin, lugn söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Men stackars du...jag hoppas det rätat upp sig nu. Vad jobbigt att kroppen tar "stryk" även av det som egentligen känns gott att göra. Men det är ju så, det förstår jag. Jag blir väldigt trött även av det som är roligt och som känns bra. Men det du drabbas av är ju värre.

    Kram Ann-Louise

    (Börja spara dina bilder absolut! På flera ställen också..)

    SvaraRadera
  6. Jadu... det där med balansen är sannerligen en utmaning... Man önskar att man skulle vara lite bättre på att lära sig av sina misstag, men iallafall jag verkar göra om samma om och om igen.

    Kram på dig! /Anna

    SvaraRadera
  7. Känner igen! Och lite på sned blir snart rakt :) Kram!

    SvaraRadera
  8. Känner igen mig jättemycket. Kram och krya♥

    SvaraRadera
  9. Ja, vad det är svårt att få stopp på den lustfyllda virvelvinden när den väl har börjat virvla. Då vill man ju så gärna virvla med, då när energin finns.

    Sitter nu och funderar på om det kan vara värt det, att virvla ordentligt ibland. Beror förstås på konsekvenserna.

    Efter virvel: vila. Hoppas att din helg blir god.

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Jag känner så väl igen mig i det du skriver om. Skönt att tillåta sig tid för efterhämtning när det blivit för mycket ibland.

    Kram/Anna-Karin

    SvaraRadera
  11. Hoppas du har återhämtat dig ordentligt! Inte bra när man inte kan hejda sig, men jag känner igen det. Dock har ju jag turen att inte drabbas lika hårt, det krävs bara lite vanlig vila för att det ska rätta till sig igen. Skickar styrkekramar till dig och hoppas att allt är väl!

    Ha en fin helg och sköt om dig!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  12. Det kan vara lätt att ta i för mycket med saker som är kul :) Vila upp dig ordentligt nu
    <3 Jennie

    SvaraRadera

Tack för att ni tog er tid att skriva några ord.....
Kram Lotta