söndag 1 maj 2011

Yoga

Känner mig lugn i sinnet.Min kropp lever sitt eget liv just nu, det pågår något som jag inte har kontroll över.  Så jag suger åt mig av dagens  Yin Yoga pass och hoppas att energin kan följa med mig imorgon...

Namaste



Citronens betydelse ur boken: Växternas språk-Solöga

Din väg är rätt för dig
Visdom: Jag litar heltoch fullt ut på mig självoch fortsätter framåt på min väg
Låt ingenting får dig att vända om. Du är på helt rätt spår.

Det finns även en bok för djurens betydelse, två trevliga böcker om man får till sig saker i meditationer eller det man uppmärksammar här och nu.

Köp boken här Adlibris

Kram Lotta

3 kommentarer:

  1. Tack för ännu fler tänkvärda ord.
    Hoppas din dag varit jättefin.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Njut av din yinyoga och jag hoppas att energin följer med dig. Väldigt tänkvärda och fina ord.

    Namaste!

    Kramar*
    /V

    SvaraRadera
  3. Tänkvärda ord ger mig kraft

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för att ni tog er tid att skriva några ord.....
Kram Lotta