torsdag 1 mars 2012

Lite uppdatering

Veckan har gått fort med mina nya matkassar och lite ny energi i köket. Det känns som någon hjälper mig med matlagningen när jag får lådan färdig packad med mina varor. Jag plockar fram mitt receptkort varje dag och ser vad jag ska göra. Känns kravlöst när det bara blir ett moment att göra och lite lyxigt!!


Vilket härligt väder det har varit denna vecka, promenader med Leo och jag blev påmind att det inte går att ha vit matta när man har hund. Jag får tänka om...


Trädgården gör sig även påmind om att få lite kärlek den här årstiden ser lite trist ut nu, idag har jag äntligen beställt en ny postlåda våran har verkligen gjort sitt. Det blev en veckopostlåda, bra om man ska åka bort.


Imorgon är det äntligen dax igen för min yogahelg. Sakralchakrat är förknippat med våra känslor och vår relation till andra. Ha en bra helg alla fina!! 
Bilden är lånad från google

Kram Lotta

3 kommentarer:

  1. Du verkar så uppåt, så härligt att läsa. Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta
    Det känns verkligen när man läser dina ord att du mår toppen :)
    Va skönt!
    Hoppas du får en härligt yogahelg.
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Härligt med matkassar. Jag hade Linas matkasse ett tag men resten av familjen fick sura miner varje dag.. så jag gav upp. Spännande med yogakurs! Nej vit matta fungerar inte så bra med hund:-(. Min Myrra fäller hela vinterpälsen nu så vi har tussar i hela huset.. Kram & trevlig helg!

    SvaraRadera

Tack för att ni tog er tid att skriva några ord.....
Kram Lotta