fredag 16 mars 2012

Leo

När vi skulle skaffa hund så pratade vi ofta om att det skulle vara kul med en hund som var lite mer bus i än våran tidigare lugna fina Lina som mest ville ligga under äppelträdet  och ha det bra.


Den här lilla krabaten är det full fart i, han är en mycket personlig hund och vi skrattar mycket åt hans små upptåg, även om man ibland kan tro att vi har skaffat en liten, som när han puttar under bollen med flit under soffan och sen piper för att vi ska hämta den. Eller när alla strumpor ligger i vardagsrummet för jag har glömt att stänga lådan ordentligt.
Idag när vi var på promenad och vi stannade till för vi träffade en annan valp i kvarteret,när jag släpper honom då ser jag bara hur han försvinner och mig struntar han helt i. Han springer och jag efter men det går lite fortare för honom så när jag kommer hem då sitter han på trappen och väntar på mig. Ja då är det svårt att hålla sig för skratt. Ja man får vad man önskar:) Min tokiga älskade Leo



Leo är gärna med mig i tvättstugan



Och alltid när mig på min yogamatta

Kram Lotta

3 kommentarer:

  1. åh va fin han är!!! och visst är det härligt med hund, tänker ofta på hur mycket jag får skratta p g a hundarna. Måste vara så nyttigt! "Husdjur på recept" skulle nog vara en god idé för många...

    SvaraRadera
  2. Åh så fiiiin han är! Ha en skön helg med mycket bus. Kramar

    SvaraRadera
  3. Å vilket härligt inlägg!
    Leo är helt underbar.
    Hoppas verkligen att vi ska få till det med hund här också...så nyttigt för barnen med.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att ni tog er tid att skriva några ord.....
Kram Lotta