tisdag 9 april 2013

Änglar

Igår var jag på meditation och när jag gick igenom mina chakran så kände jag en otroligt stark värme sprida sig genom min kropp och mina händer blev kokheta, har aldrig känt en sån stark energi tidigare. Så fysiskt.. Har sagt det tidigare men det blir så kraftfullt när man sitter i en ring tillsammans och får ta del av varandras energi. Jag förundras varje gång jag är på yoga eller meditation att det är ett ständigt lärande. Vi gjorde även änglameditation. Vad tror du, finns det någon som vakar över oss. Jag är helt säker  ♥






Kram Lotta  ♥

7 kommentarer:

  1. Jag är helt övertygad om att någon vakar över oss.
    Jag tänker så om min morfar och andra jag har förlorat, att dom är med mig hela tiden.

    Kan tänka mig att det är kraftfullt!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Jag är helt säker på att våra nära och kära vi förlorat i detta liv ändå finns hos oss, runt omkring oss. Min farmor har jag haft på besök många gånger har jag känt :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Ja det tror jag. Känner någon slags närvaro ibland nästan påtagligt, runt mig. Som om någon rufsar mig i håret. Jag väljer att tro att det är mamma och pap´pa Kram!

    SvaraRadera
  4. Det är en helt otrolig upplevelse. När den drabbar en - för så känns det tycker jag, jag blir drabbad - är det svårt att inte fundera över högre makter. Jag har någon som vakar över mig, men jag har inget behov av att vare sig förklara eller förstå. Kanske är det bara ett fantasifoster? Det gör ingenting. Huvudsaken är att jag mår bra av det, och inte glömmer bort mitt eget ansvar för mitt liv.

    Många kramar och tack för all inspiration!

    SvaraRadera
  5. Jag är helt säker på det... Det känns verkligen ibland som om att man inte är ensam fast man är det..
    Min bror har faktiskt haft kontakt med våran mormor :)
    Hoppas allt är bra med dig.
    Ha en underbar helg.
    Stooor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  6. Den där upplevelsen under meditationen låter fantastisk. Yoga/Meditation är underbart, får gåshud enbart av tanken.
    Min farfar gick bort när jag var 8 år och jag har alltid varit helt övertygad av att han finns vid min sida sedan dess.
    Ha en härlig helg! Kramar/Annelie

    SvaraRadera
  7. Så underbart det låter med meditationen. Jag gick en kurs i höstas och att meditera tillsammans med andra gav mer än när jag gör det på egen hand. Det blir nog någon sorts förstärkning när man är flera.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att ni tog er tid att skriva några ord.....
Kram Lotta