söndag 30 juni 2013

Att få mer utrymme

Jag känner mig så tacksam till livet,att få delta igen. Jag känner mig starkare för varje dag. Lycka är att kunna åka till stan och äta lunch med mina barn utan att behöva vila sen.Att inte allt känns som en prestation. Jag har fått större utrymme i livet. Jag känner mig inte så begränsad i min sjukdom min energi den räcker lite mer.

Igår när jag gick hem från en härlig kväll med ett gäng trevliga människor som jag har gått i samma skola med för trettio år sedan :) Kände bara en sån otrolig känsla av att vara tillfreds i det jag är just nu. Jag bröt upp vid elva, kände att jag var färdig,det var dax att gå hem,vet att tröttheten slår till dagen efter om jag är uppe för länge.

Jag gick hem med lätta steg, trubadurens stämma blandades i sommarkvällen.Känner att allt blir så bra för mig just nu. Det känns som många pusselbitar börjar hitta sin rätta plats.


Bilden lånad från google


Kram Lotta

7 kommentarer:

  1. Det låter verkligen som en härlig känsla att få känna så!!

    Kramar Johanna

    SvaraRadera
  2. Åh Lotta så härligt för dig. Jag unnar dig all energi i världen. Sommarkram!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin blogg du har, Lotta! Känner igen mig i så mycket! I det enkla bor det vackra!

    SvaraRadera
  4. Underbart Lotta. Jag blir verkligen lycklig när jag läser om höjda energinivåer och en din väg mot ett hållbart liv!

    Alla lycka till dig vännen <3

    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Så fint du beskriver din nya tillvaro Lotta, så eftertänksamt, erfarenhetsbaserat och med en glädje som bara den som erfarit ngt och tagit sig igenom, kan utstråla. Jag tror på dig och den väg du vandrar!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Heja dig vad glad jag blir för din skull!!
    Att läsa sånt här på morgonen ger en kick!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  7. Jag har precis satt mig till rätta med morgonens första tekopp för att läsa lite vad du har haft för dig sedan sist, och vilken underbar start på dagen! Det här inlägget gör mig innerligt glad. Glad för din skull, glad för att jag får ta del av dina vackra ord!

    Hoppas nu att energin och glädjen håller i sig även sedan du återvänt hem från campingen.

    Många kramar

    SvaraRadera

Tack för att ni tog er tid att skriva några ord.....
Kram Lotta