onsdag 5 juni 2013

Jag känner mig så levande

Jag är inte så aktiv här på bloggen just nu (mer på Instagram) för jag har fullt upp med att leva,jag har otroligt bra energi nu och promenaderna blir längre och jag har även tagit fram cykeln igen. Håller också på att ta tag i en inre målbild som jag har haft länge men det skriver jag mer om sen :) Livsgnistan är stark och vi letar campingar och och vältrar oss i campinglivet.

Igår var jag med mina stora barn och åt lunch, en försenad morsdagspresent men den bästa ♥

Instagram

Kram Lotta

5 kommentarer:

  1. Härligt att du mår fint! Ja det verkar som aktiviteterna har gått ned i bloggvärlden. I alla fall kommentarerna :) Säkert ett skönt avbrott för att njuta av sol och vår. Kramar

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    Vad fina barn du har.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Heja, heja Lotta!!
    Livsgnistan är stark, dom orden fick mig att le=))

    En underbar helg till dig/Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Så underbart, såväl din lunch med barnen som den livslust ditt inlägg utstrålar! Jag är fullkomligt nockad av allt vackert naturen bjuder oss på just nu, solskenet och inte minst de många ljusa timmarna på dygnet.
    Sköt om dig Lotta!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Härligt med livsgnistan, det känns ända hit:-). Kram

    SvaraRadera

Tack för att ni tog er tid att skriva några ord.....
Kram Lotta