torsdag 8 maj 2014

Att vila sig i tillit

Nu var det länge sedan jag bloggade, har liksom kommit av mig. Det har gått för runt med att komma in i det nya jobbet. Nu börjar jag landa och  allt känns så bra. Jag har alltid sådan tur och det blir alltid bra om man bara har tålamod och vilar i tillit, känner att allt blir det som är bäst för mig och är öppen  för nya saker. Det är så kraftfullt när man kan vara i nuet och släppa taget och inte försöka styra saker.(Inte alltid lätt..Phuu!!)

Husvagnen är på plats i Leksand så nu kan jag släppa all tankesnurr på platser och allt som varit och bara åka dit och ha det bra. Happy Happy ♥

Jag har en önske/dröm/mål bok som jag brukar skriva i och det är helt otroligt vad allt kommer till mig. Ibland har det tagit flera år men allt kommer när det är dax.

Känner mig tacksam och ödmjuk mot livet ♥ 



Kram Lotta
  

7 kommentarer:

  1. Åh så glad jag blir över ditt inlägg! Vad fint du skriver och hela inlägget förmedlar en sådan fin känsla:)

    Ha det fint!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  2. Så är det. Allt kommer.
    Sat Nam ♥

    SvaraRadera
  3. Vara i nuet och inte styra saker, det behövde jag höra idag. Så fin bok! Kram

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du skriver igen! Tillit är otroligt, om man bara vågar släppa så händer det saker :-) Kram!

    SvaraRadera
  5. Så fint Lotta. Och vilken fin bok! Kram

    SvaraRadera
  6. Härligt. Ja min blogg ligger till sig i väntan på den rätta stunden. Kram på dig

    SvaraRadera

Tack för att ni tog er tid att skriva några ord.....
Kram Lotta