lördag 7 mars 2015

Hudvård


Jag använder mineralsmink från Dalarna
Back to Earth sedan något år tillbaka.
Ett naturligt smink som är fritt från onödiga tillsatser.

Kan verkligen rekommendera detta 
Det har lugnat ner min lätt irriterade hy
och ger en bra lyster.

Jag blir lite extra glad när det finns bra
miljövänliga produkter till bra priser
Det finns även att köpa refill påsar

Det har lång hållbarhet och är drygt.


Det jag inte heller kan vara utan är 
oljor från Moonsun

Jag är helt beroende av dom
helt fantastiska för kropp och själ.


Ems salva är läkande och fungerar 
bra mot Acne



Kram

3 kommentarer:

  1. Hej fina Lotta.
    Va kul att du startat en ny blogg, lite nyfiken på din "nystart".
    Jag skulle verkligen vilja prova detta sminket som du använder, jag har extremt känslig hy o svårt att hitta nåt bra.
    Hoppas allt är bra med dig!
    Stooor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Använder också en del av Moonsuns produkter. Var helt kär i ansiktsoljan men nu fungerar den inte längre så bra. Ibland behöver man byta tror jag. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för tipsen! Finns ju en hel del "naturliga" märken nu så det är svårt att välja. Man får väl prova sig fram antar jag.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Tack för att ni tog er tid att skriva några ord.....
Kram Lotta