söndag 7 augusti 2011

Jag vill känna att jag lever

Lyssnade på  en otroligt gripande men vacker historia om en kvinna Monika Nyström som berättar om hur hon och hennes två barn har lärt sig att börja leva igen inte bara överleva, efter hennes man och barnens pappa gick bort i cancer. Och när hon spelar sista låten Gabriellas sång en av mina favoriter med Helen Sjöholm,  är det svårt att hålla tårarna borta...






Ur filmen så som i himmelen


Jag vill leva lycklig för att jag är jag
Kunna vara stark och fri ♥

Kram Lotta




 

5 kommentarer:

  1. Underbart Lotta :))
    Du får mig alltid att tänka efter lite.
    Stor varm kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Det gör du, tror jag.

    Kram på dig*
    /V

    SvaraRadera
  3. Jag känner att jag lever varje dag. För mig handlar det om att se allting positivt och att ta sig igenom hindren. Livet är så mycket.

    SvaraRadera
  4. Jessica: Det värmer mitt ♥
    Ha en fin dag!!

    Viralila: Jag känner som dig, men vissa dagar när kroppen inte är i sin bästa form kan det kännas som: Att jag mest har överlevt!! Men i sinnet känner alltid glädje ♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Åh det var sommarprataren som blev vald, "folkets val" eller hur? Eller vad det kallas. Har inte hört henne ännu, hoppas hinna. Vet du hur länge de ligger ute på nätet? kram

    SvaraRadera

Tack för att ni tog er tid att skriva några ord.....
Kram Lotta