tisdag 16 augusti 2011

Tomhet

Dammsuger med sorg upp det sista spåren av min fina Lina,det känns så tomt men ändå tycker jag att jag hör henne och jag kastar ett öga på tomten där hon hade sin plats. Det är tomt när hon inte kommer och ber om min uppmärksamhet. Det är tomt när hon inte är i vägen när jag lagar mat. Det är tomt när hon inte kommer viftande på sin svans när jag kommer hem. Och alla våra promenader, det kommer att bli tomt att inte ha henne vid min sida





Jag tänker på att vi har fått nio fina år tillsammans
men man är aldrig förberedd..

Kram Lotta


7 kommentarer:

  1. *Kramar om* Vilken fin bild på dig vän!

    SvaraRadera
  2. Men va tråkigt! Jag kan bara försöka föreställa mig... Vår lille pudel blev ormbiten tidigare i sommar och blev jättesjuk och veterinären vågade inte tro att han skulle klara sig... men efter 4 dygn piggade han på sig o vi fick hem honom... Men vilka dygn det var!! Åh, jag kan bara beklaga!! Kram!

    SvaraRadera
  3. Usch va jobbigt att mista sin älskade hund. Jag tänker på Er.
    Kram Mimmi.

    SvaraRadera
  4. Oj. Viken fin bild. Förstår att det känns tungt. Skickar tankar och kramar om <3

    SvaraRadera
  5. Hej Lotta!
    Åh vad tråkigt.Tänker på dig. Söta fina Lina.
    Kramar till dig.

    SvaraRadera
  6. Det är alltid tungt när en kär fyrfoting går bort! Omtanke och kram!

    SvaraRadera

Tack för att ni tog er tid att skriva några ord.....
Kram Lotta